01.01.2008. – moj prwi post u nowoj godini… xD

Danas kad sam došla kući, zna se… odmah sam sjela za komp!!! hehe
i narawno, išla sam na msn, i ono, 11 nowih poruka… dobro, uglawnom od blogger.ba, al bile su tu i dwije Benijewe… I pročitam ja njih… oke… kaže da mu je žao zbog onoga što je rekao, wezano za promjene i pirs, da se predomislio, jer da je owo ipak moj žiwot i s njim mogu raditi što želim… i to je oke od njega… al jebiga, ja sam danas  razmišljala o swemu… i… bio je u prawu… ja se zbilja jesam promjenila… i opet ću… al owaj put na bolje… jutros sam išla spawati u 5. i probudila se oko 9… Andrea još spawala… i to dobrano… sto puta sam se digla iz kreweta i wratila nazad, ona ne šljiwi dwa posto… sestre joj se po kući deru, wrište, plaču… ona ništa… cccc… i razmišljala sam… imala sam dwa sata, jer se probudila oko 11… i shwatila sam da je mene Marina ukopala i odwukla na loš put… Jer dok se s njom nisam počela družiti, swe je bilo oke… donekle… kad sam se s njom počela družiti, onda sam počela ‘tonuti’, postajati ono što mi se uwijek gadilo, sad wiše bez toga ne mogu… CRNILO… eto, to je odgowor… da ne bude, a bez čega to ne možeš… ona je išla lošim putem… ja sam je slijedila jer sam kao frendica imala osjećaj da joj moram pomoći… a ona me samo uwlačila u gowna… i ja ću se sad lijepo, istim putem, početi wraćati u ono što sam bila, a ona, što se mene tiče, može otići na dno dna… nije me wiše briga… što me ne powrjedi, ojača me… tako i owo…

et, malo da se jawim, da oswježim, i da znate moje planowe, al i da se zna, neke emo nawike koje sam stekla, zadržat ću. a i za pirs ostaje također! xD xD

poZZzZ i ki$$i ki$$i by CuraBezImena

1 komentar

Komentariši